Nesanica, muči li i vas?

Nesanica je poremećaj spavanja koji, ukoliko se ne rešava u dužem periodu, može negativno da utiče na psihofizičko zdravlje i kvalitet vašeg života.

Dok postoje ljudi koji zaspu čim zatvore oči ili se spuste u krevet, sve je više onih koji imaju problem da utonu u san. Bilo da se noću borite sa tokom misli koji ne možete da zaustavite, ležite širom otvorenih očiju dok vreme prolazi ili se prevrćete sa jedne strane na drugu, jasno je da imate problem zvani nesanica.

I dok jedna besana noć ne znači mnogo, možda čak i par njih, ukoliko se nesanica javlja u kontinuitetu i postaje sastavni deo vaše noći, neophodno je reagovati.

Nesanica i besane noći se ne pojavljuju tek tako, iza njih stoji niz faktora koji direktno ili indirektno dovode do izostanka sna. A upravo uticaj na te faktore je prvi korak ka ublažavanju nesanice, a samim tim i vraćanja dobrog sna u vaš život.

Šta dovodi do pojave nesanice?

Nesanica uobičajeno nastaje kao kombinacija različitih emocionalnih, psiholoških i fizičkih faktora, kao i onih koji dolaze iz svakodnevnog života i okruženja čiji smo deo.

Najučestaliji faktori koji dovode do nesanice su: 

  • Pogrešne navike spavanja

Ukoliko tokom života izgradimo loše navike vezane za odlazak na spavanje, kao i buđenje ili se naviknemo da san nadoknađujemo preko dana, to će neminovno voditi ka nesanici i poremećaju sna. Možda se efekti ovog ne primete odmah ili dok smo još mladi i možemo dosta toga da podnesemo, ali u dužem periodu svakako ćemo osetiti posledice loših navika spavanja. 

  • Fizički bolovi i nelagodnosti

Ljudi koji pate od hroničnih bolova ili nekih fizičkih bolesti, često imaju problem sa snom. Pored samog osećaja bola, nemogućnost da zbog bolova pronađu odgovarajući položaj dodatno dovodi do problema sa snom. Naročito bolovi vezani za kičmu i leđa znaju da budu izvor nesanice.

  • Loše navike pre spavanja

Većina nas se teško odvaja od ekrana i često upravo pred spavanje poseže za listanjem društvenih mreža, gledanjem videa ili pretraživanjem sadržaja. Takozvani plavi ekrani i njihov uticaj su odavno deo istraživanja o poremećajima sna. Listi loših navika pred spavanje možete dodati i jelo neposredno pred san, alkohol ili unošenje šećera i kofeina. 

  • Korišćenje terapija i lekova

Neki lekovi kao što su oni za regulisanje krvnog pritiska, antidepresivi ili lekovi protiv hroničnih bolova mogu dovesti do poremećaja sna i izazvati nesanicu. Otuda se i preporučuju prirodni tretmani određenih stanja, u čemu vam mogu pomoći flasteri sa frekvencijama.

  • Okruženje i mesto spavanje

Mesto za spavanje treba da ispunjava određene uslove, koji se pre svega odnose na temperaturu, nivo buke i osvetljenje. Ukoliko je bilo šta od ovoga pogrešno, umesto mehanizma za spavanje verovatno ćemo pritisnuti okidač za nesanicu.

  • Hormonske promene i životna dob

Hormonske promene, naročito one koje se dešavaju tokom menopauze takođe su u direktnoj vezi sa poremećajem sna i nesanicom. Kako ulazimo u godine lošije spavamo, upravo zbog kumuliranja svih faktora koji utiču na san.

  • Depresija i anksioznost

Osobe koje pate od depresije ili anksioznosti mogu imati probleme sa snom, koji mogu da budu rezultat promenljivih raspoloženja i nemogućnosti da kontrolišu svoje emocije. Sličan je slučaj i ako se u prethodnom periodu prođe kroz neki traumatičan događaj ili se pretrpi emotivni gubitak.

Čak i kada ste sigurni da su prethodno navedeni faktori pod vašom kontrolom, svakodnevne aktivnosti koje praktikujemo, raspored koji imamo, kao i obaveze, u mnogome definišu kakav će nam biti kvalitet sna. 

Ukoliko nam je tempo takav da ne ostavlja mnogo prostora za opuštanje i teško se isključujemo, verovatno ćemo dovesti sebe u situaciju da otežano ulazimo u san. 

Infomacije kojima smo svakodnevno izloženi, njihova količina, značaj za nas, dovodi naš mozak u stanje konstantne preopterećenosti, što opet negativno utiče upravo na san.

Većina ljudi nesanicu povezuje upravo sa nemogućnošću da prati tok sopstvenih misli, da ih kontroliše i samim tim da se isključi pred spavanje. 

Da bismo razumeli šta nam to oduzima san, možemo da krenemo od analize našeg dana i pitanja, kada se budimo, kako se budimo, šta od obaveza nastojimo da završimo tokom dana, da li smo pod pritiskom, imamo li vremena za opuštanje? 

Važnost sna za naš organizam

Možemo slobodno reći da je dobar i kvalitetan san čuvar našeg zdravlja. Naš organizam je još od rođenja “programiran“ na način da mu je san neophodan, podjednako koliko voda i hrana. Neka optimalna količina koju odrastao čovek treba da ima je 8 sati svakodnevno.

Tokom sna i to njegove najdublje faze, naše telo i celokupan organizam prolaze kroz proces regeneracije. Sve ćelije našeg organizma se obnavljaju, samim tim telo jača, a sa njim i naš imuni sistem.

Naš mozak tokom spavanja dobija neophodan odmor koji u budnom stanju nikako ne uspevamo da mu priuštimo. Otuda očuvanje osnovnih kognitivnih funkcija, kao što su pamćenje i sposobnost učenja u velikoj meri zavise od sna. Dobar i kvalitetan san poboljšava sposobnost koncentracije, rešavanja problema i donošenja odluka

San utiče i na naše raspoloženje, kao i na emocionalnu stabilnost i jača otpornost na stres. Upravo dobar san ima pozitivan uticaj na održavanje mentalnog zdravlja.

Koliko je san neophodan za održavanje našeg nervnog sistema u ravnoteži, toliko je značajan za očuvanje našeg fizičkog zdravlja. San doprinosi obnavljanju energije i sprečavanju da se umor nagomila u našem telu. Na ovaj način se sprečava pojava raznih hroničnih bolesti kao što su hipertenzija i dijabetes. 

I upravo vam san pomaže da držite vašu telesnu težinu pod kontrolom, jer nas osećaj umora često tera da jedemo previše i visokokaloričnu hranu kako bismo mogli da funkcionišemo. Takođe kvalitetan san pomaže održavanju hormonske ravnoteže kod žena.

Kada smo svesni značaja koji san ima za održavanje zdravlja, i celog organizma u optimalnom stanju, kao i koliko dobrobiti donosi organizmu, jasno je da ćemo učiniti sve što je u našoj moći da se rešimo nesanice.

Prvi korak, koji ne možemo da preskočimo, je promena loših navika, kako životnih, tako i onih vezanih sa spavanje. Uticaj na naš organizam kako bi ga doveli u stanje opuštenosti, takođe je neophodan. Iako postoje razne metode kojima možemo uticati na naš nervni sistem, a samim tim i eliminisati nesanicu, svesni smo da  za njih nemamo uvek vremena.

Flasteri sa frekvencijama mogu vam pomoći kada je nesanica u pitanju delovanjem na više faktora.

Kako vam B.E. Well flasteri mogu pomoći sa snom?

Shvatili smo da je većina indikatora koji dovode do nesanice u direktnoj vezi sa nervnim sistemom i svakodnevnim negativnim uticajem raznih elemenata na njega. 
Upravo flaster sa frekvencijama B.E. Well poboljšava rad nervnog sistema i doprinosi održavanju njegovog optimalnog stanja. Kada je nervni sistem u stanju ravnoteže, mi smo smireni, fokusirani, bez napetosti i u takvom stanju najlakše zaspimo.

nesanica lek

B.E. Well flaster sa frekvencijama sadrži u sebi frekvencije za pravilno funkcionisanje nervnog sistema, koje se aktiviraju u dodiru sa našom kožom, rezonuju sa frekvencijama našeg organizma i tako ga vraćaju u stanje ravnoteže. 

B.E. Well flasteri sadrže i frekvenciju Zemlje koja deluje umirujuće na naš organizam i pomažu kod poremećaja sna i stanja koja dovode do nesanice, kao što su promene raspoloženja, anksioznost ili depresija.

Lepe se na leđa u predelu kičme između lopatica, na grudnu kost ili dva prsta ispod pupka. Potpuno su bezbedni, ne izazivaju nuspojave, pa ih roditelji lepe čak i bebama starijim od 6 meseci koje se previše bude noću, a koriste ih i trudnice i dojilje. Ono što je najbitnije je da deluju na naš organizam sve vreme dok su zalepljeni na naše telo.

Dobro je znati i da se B.E.Well flasteri mogu kombinovati sa drugim flasterima sa frekvencijama za postizanje sveobuhvatnijeg pozitivnog uticaja na naš organizam.

Ukoliko ste u periodu perimenopauze i primećujete neke od simptoma ulaska u menopauzu, koji znaju direktno da utiču na san, flaster B.E. Well možete kombinovati sa Harmony flasterom sa frekvencijama. Dok u situacijama hroničnih ili akutnih bolova, sa B.E. Well flasterom možete kombinovati Recovery flaster sa frekvencijama za ublažavanje bolnih stanja. 

Naši korisnici svakodnevno potvrđuju da nakon primene B.E. Well flastera sa frekvencijama osećaju smirenost i mnogo bolje spavaju.
Sve što treba da uradite za povratak kvalitetnog sna u vaš život jeste da naručite B.E. Well flaster sa frekvencijama na našem sajtu.

Nedavni članci

Korpa0
Nema proizvoda u korpi.
Nastavi kupovinu
0