ADHD kod dece: Prirodni pristup u tretmanu ADHD

ADHD

ADHD (Attention-Deficit / Hyperactivity Disorder) kod dece je neurološko stanje koje se karakteriše hiperaktivnošću deteta, poteškoćama u održavanju pažnje i učestalim nekontrolisanim ponašanjem.

Sigurno ste i sami za svoje ili nečije dete prokomentarisali kako je hiperaktivno, želeći da naglasite njegovu živahnost i to koliko je nemirno. I da, izražena aktivnost, potreba da su u pokretu i brzo prelaženje sa jednog interesovanja na drugo jesu karakteristike većine dece određenog uzrasta. 

Ono što pravi razliku kada je ADHD kod dece u pitanju, i njegovo prepoznavanje jesu i druga ponašanja koja ga prate, kao i intenzitet i način ispoljavanja. 

Kako biste kao roditelj znali da prepoznate raziku između živahnog i deteta sa ADHD-om dobro je znati:

Šta karakteriše ponašanje dece sa ADHD-om

Deca sa ADHD često pokazuju određena ponašanja, koja se mogu značajno razlikovati u intenzitetu, načinima na koja se ispoljavaju, kao i kako se kombinuju sa drugim ponašanjima, od deteta do deteta. 

Kao neki od najučestalijih simptoma ADHD-a kod dece javljaju se:

Hiperaktivnost

Izražena aktivnost, ili kako često govorimo “ne drži ga mesto”, je jedan od najučestalijih i najočiglednijih simptoma ADHD-a kod dece. Hiperaktivnost se pretežno ogleda u potrebi za kretanjem, pomeranjem, radom ruku ili nekontrolisanim pokretima bez obzira ne vreme i mesto. Hiperaktivnost deteta se ogleda i u preteranom, često ubrzanom pričanju, odgovaranju pre završetka pitanja, potrebi da trči i da se vrpolji, kao i jasnim pokazateljima konstantnog fizičkog nemira. Ovakva ponašanja postanu najprimetnija kod dece školskog uzrasta, iako se ADHD kod dece javlja ranije, uobičajeno pre 7. godine.

Problemi sa pažnjom i fokusom

Dete sa ADHD-om uobičajeno ima problem sa održavanjem fokusa i koncentracijom na zadatke ili aktivnosti. I ovaj simptom se često naglašeno primeti kod dece školskog uzrasta, jer dete ne završava zadatke, često gubi školski pribor i ne pamti obaveze. Usled nedostatka fokusa, deca prečesto menjaju interesovanja i prelaze sa jedne aktivnosti i zadatka na drugi. Takođe izostaje i uočavanje detalja zbog čega deca sa ADHD-om prave greške i kod jednostavnih zadataka.

Impulsivne i nekontrolisane reakcije

Iako strpljenje i promišljenost nije karakteristika dece, u ovom slučaju dete često reaguje neuobičajeno i u situacijama gde druga deca poštuju pravila i situaciju. Tako će dete sa ADHD-om istupiti iz reda, okrenuti se na drugu stranu ili promeniti pravac kretanja u situacijama koje zahtevaju strpljenje i čekanje. Takođe deca često upadaju drugima u reč ili su preglasna, najčešće reaguju preagresivno prilikom takmičenja i igre kada nije po njihovom. Nemogućnost da prepoznaju posledice, rizike i analiziraju situaciju često ih dovodi u opasne situacije. 

Iako su ovo tri osnovne karakteristike ADHD-a kod dece, ono što se takođa javlja su i:

Nagle promene raspoloženja 

Nemogućnost kontrolisanja emocija, često kod dece sa ADHD-om dovodi do promena raspoloženja i lakog prelaza iz jednog emotivnog stanja u drugo. Ova deca takođe neočekivano ulaze u ekstremna raspoloženja, a nekada i anksioznost i depresiju jer nisu u stanju da izgrade zdrave odnose i budu prihvaćeni.

Da bi nekom detetu bio dijagnostifikovan ADHD neophodno je da se ovi simptomi, ili neka njihova kombinacija ispoljavaju u periodu od minimum 6 meseci.

Hiperaktivnost i uticaj na život deteta

Hiperaktivnost, kako se često ADHD naziva, višestruko negativno utiče na život deteta, a samim tim i roditelja. 

Prvo hiperaktivnost donosi razne izazove kada je škola u pitanju. Oni se ogledaju kako u nemogućnosti da dete isprati nastavu i učestvuje u školskima aktivnostima, tako i kada je u pitanju održavanje discipline i stvaranje radnih navika. Pored toga što ovo neosporno dovodi do lošijih školskih rezultata, takođe smanjuje samopouzdanje kod deteta.

Ono gde se uticaj hiperaktivnosti intenzivno ispoljava, jesu društvene interakcije i nemogućnost da dete izgradi odnose sa drugom decom, zbog čega često biva izopšteno. Socijalna izolacija kojoj su često izložena deca sa ADHD-om je korak bliže anksioznosti i depresiji.

Dugoročna hiperaktivnost dovodi i do osećaja frustracije i stresa, jer dete ne može da kontroliše sva stanja i osećaje, kao i svoje postupke. Ova deca imaju konstantan osećaj napetosti i nemira u telu, koji ne znaju ni da objasne a ni da se izbore sa tim.

Uloga roditelja se intenzivira kada su u pitanju deca sa ADHD-om, kako u svakodnevnim obavezama tako i u pružanju dodatne psihološke i razvojne podrške. Glavno pitanje za njih je:

Kako pomoći detetu sa ADHD-om?

Iznad svega detetu sa ADHD-om ćete pomoći razumevanjem i strpljenjem. Kako biste mu pomogli kod svakodnevnih aktivnosti i zadataka dobro je pridržavati se sledećih saveta:

  • Uspostavljanje rutine

Deci sa ADHD-om rutina u svakodnevnim aktivnostima izuzetno pomaže. To podrazumeva da se tačno zna vreme za obroke, spavanje, učenje i igru. Zajedno sa rutinom oni vole da dobiju jasne instrukcije o tome šta se od njih očekuje.

  • Podrška u školi i tokom učenja

U dogovoru sa nastavnim osobljem pružite detetu podršku u obavljanju školskih zadataka, tako što ćete modifikovati zadatke i koristiti vizuelna i druga pomagala u savladavanju gradiva.

  • Pohvale i podsticaj

Iako je teško i izazovno nereagovati na sva ponašanja kod hiperaktivne dece, činjenica je da njima treba dosta ohrabrivanja i pohvala. Akcenat treba stavljati na pozitivna ponašanja kroz isticanje i pohvale. 

  • Fizička aktivnost

Dodatna i usmerena fizička aktivnost može značajno pomoći kod hiperaktivne dece. Ovo ne samo da dovodi do smanjenja energije, već i napetosti, a takođe pozitivno utiče i na fokus.

  • Razgovor i emotivna podrška

Veoma važno je razgovarati sa svojim detetom kako biste shvatili kako se oseća, šta želi i kako percipira sebe i okruženje. Ne zaboravite da kao roditeljima i vama treba podrška koju možete potražiti kod stručnih lica.

Kada je reč o pomoći, na sreću živimo u vremenu kada nauka stalno napreduje donoseći nam nove načine na koje možemo da tretiramo promenjena stanja organizma, kao što je i ADHD kod dece.

Zbog toga i želimo da vas upoznamo sa flasterima sa frekvencijama i kako to flaster B.E. Well deluje na organizam dece sa ADHD-om pomažući im da izbalansiraju svoj nervni sistem i simptome hiperaktivnosti.

Prirodan pristup tretmanu ADHD-a sa flasterom B.E. Well

Flaster sa frekvencijama B.E. Well pokazao se izuzetno uspešnim kao deo tretmana za decu sa ADHD-om jer u sebi sadrži frekvencije koje umiruju i vraćaju nervni sistem u stanje ravnoteže.

adhd simptomi

Flaster B.E. Well predstavlja potpuno prirodan proizvod koji je nastao kao spoj nanotehnologije i kvantne medicine, i njegovo delovanje na organizam kod dece i osoba sa ADHD-om testiran je i potvrđen na Pedijatrijskoj klinici u Čikagu.

Pokazalo se da B.E. Well flaster svojim frekvencijama pomaže u ublažavanju simptoma kao što su problemi sa pamćenjem i koncentracijom, hiperaktivnošću i fokusom. 

Flaster sa frekvencijama B.E. Well sadrži optimalnu kombinaciju frekvencija koje podržavaju pravilno funkcionisanje i rad nervnog sistema, uključujući i frekvenciju Zemlje koja nas dokazano umiruje i poboljšava pamćenje i koncentraciju.

Flasteri deluju tako što se postavljaju na tačno određene tačke na telu i frekvencije u njima se aktiviraju u dodiru sa kožom. Frekvencije B.E. Well flastera rezonuju sa frekvencijama ćelija našeg organizma i deluju na njih tako što ih vraćaju u optimalno stanje.

U slučaju simptoma povezanih sa ADHD-om, B.E. Well flaster se lepi jednom nedeljno na kičmu, u predelu između lopatica. Novi flaster možete zalepiti odmah nakon što stari počne da bledi, ili nakon sedam dana iznad ili ispod prethodnog. Dobro je znati da se kod težih stanja flasteri koriste u dužem periodu.

Flasteri sa frekvencijama pored toga što su izuzetno jednostavni za korišćenje, potpuno su bezbedni i mogu ih koristiti i bebe starije od 6 meseci. Ne sadrže u sebi ništa što potencijalno može da nanese štetu organizmu, čak se ništa od materijala od kojih su napravljeni ne prenosi putem kože. Vodootporni su pa ne sprečavaju decu da uživaju u svakodnevnim aktivnosti, a njihovo delovanje na organizam je konstantno u periodu od 5 do 10 dana. 

Pozitivan uticaj flastera sa frekvencijama na naš organizam potvrđen je kroz razna istraživanja, a kada je reč o B.E. Well flasteru istraživanja su potvrdila pozitivan uticaj na stvaranje sinapsi u mozgu, što je izuzetno važno kod dece sa ADHD-om.


Flastere sa frekvencijama možete naručiti putem našeg online shopa već danas i pomoći i vašem detetu, a i sebi.

Nedavni članci

Korpa0
Nema proizvoda u korpi.
Nastavi kupovinu
0